"محمود ملکی" شهردار عشق آباد با صدور پیامی، در هفته دولت با مردم این شهر سخن گفت.

طبس- سرپرستی یزدفردا: "محمود ملکی" شهردار عشق آباد با صدور پیامی، در هفته دولت با مردم این شهر سخن گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 بسم ا... الرحمن الرحیم     

خدايا :

تقوايمان عنايت كن و به روشني و زلال اخلاصمان برسان و پاكي و تذهيب ، خدمت صادقانه و عاشقانه به ما رحمت فرما و ما را آنچنان تغيير ده كه در پايان خدمت، تحول روح و انديشه را جشن بگيريم .

خداوند عزوجل را سپاس میگوییم که تا این لحظه فرصت عطا فرمود تا اینجانب و همکاران ارجمندم توفیق خدمتگزاری مردم فهیم، خوب و صمیمی شهر عشق آباد را داشته باشیم . امیدوارم در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري (سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی) نامگذاري گرديده، خدمات ناچیز انجام شده كه با یاری خداوند و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمتکش شهرداری و با نظارت و مساعدت شورای محترم اسلامی شهر صورت گرفته ، توانسته باشد تا حدودي پاسخگوی اعتماد مردم شریف شهر عشق آباد باشد .

شهروندان عزیز و بزرگوار : با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و ضمن آرزوی توفیق توام با سربلندی؛ همانطور که مستحضر هستید شهرداری به عنوان یک موسسه غیر انتفاعی ، غير دولتي و مردمی است كه بر اساس قانون كليه اموال ، املاك و امكانات آن متعلق به عموم مردم است و هزينه هاي جاري و خدماتي آن نيز با توجه به غيرانتفاعي بودن ميبايست بوسيله وصول عوارض تامين گردد .

لذا انتظار ميرود شهروندان عزيز با حفظ و حراست از كليه اموال و امكانات خود كه خدمتگزاران شما در شهرداري ، در جهت رفاه حال شما و بهبود مبلمان شهري فراهم مي آورند ، باشيدو در جهت جلوگيري از هر گونه هزينه اضافي براي ارائه خدمات بهتر و بيشتر شهرداري را ياري فرمائيد و شهرداري را از خود دانسته و باور داشته باشيد كه شهر خوب با همت و همكاري كليه شهروندان محترم تحقق مي پذيرد.

لذا بيائيد دست در دست هم دهيم و با همديگر در رساندن شهرمان به جايگاهي  كه شايسته آن هستيم  ، همت گماريم . تمام سعي و كوشش ما و مجموعه كاركنان شهرداري اين است كه با كار و فعاليت شبانه روزي ، محيطي در خور شأن شهروندان عزيز و فهيم فراهم آوريم .

ضمن تشکر از مشارکت بی نظیر کلیه شهروندان گرامی ، مسلما شهرهایی که از مشارکت بیشتر مردمی برخوردارند از رشد و توسعه و آبادانی بهتر و سریعتری برخوردار شده اند ، لذا عمران و آبادانی و پیشرفت شهر در گرو مشارکت مردمی بوده و عمده درآمد شهرداری نیز میبایستی از محل مشارکت شهروندان محقق شود .

با توجه به اینکه شهرداری عشق آباد فاقد منابع درآمدی پایدار بوده و درآمد حاصل از مشارکت شهروندان بسیار ناچیز میباشد و تامین اعتبار از منابع ملی نیز محدود میباشد ، لذا در جهت رفع مشکلات و توسعه و آبادانی شهر و پاسخگویی مناسب به شهروندان با مشکل جدی مواجه است .

بنابراین ضرورت دارد منابع درآمدزایی برای شهرداری شناسایی تعریف و مطالعه شود تا برای خودکفایی شهرداری موثر بوده و این امر بتواند در جهت توسعه و عمران شهر و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان مفید واقع گردد .

شهرداری عشق آباد امیدوار است با جلب اعتماد و رضایت مردم در ساختن شهری زیبا و درخور شان شما بزرگواران گام بردارد . 

در پايان از كليه همشهريان عزيز ميخواهم كه ما را از نظرات ، پيشنهادات و راهكارهاي سازنده خود محروم نفرمايند تا ما نيز بتوانيم آنها را در پيشبرد اهداف عاليه در جهت پيشرفت شهرمان بكار گماريم.

خدمتگزار مردم شريف شهر عشق آباد- محمود ملکی - مرداد ماه 1391

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا